Korduma kippuvad küsimused

  • Kuidas ma auto broneerin?
    • Broneerimiseks vali sobiv sõiduk meie kodulehelt ja täida broneerimisvorm. Me võtame sinuga ühendust tööajal 2 tunni jooksul ja väljaspool tööaega maksimaalselt 24 tunni jooksul, et broneering kinnitada. Kui sa oled pigem telefoni inimene, siis helista meile numbril +3725014095 ja saame ka nii broneeringu kirja panna.
  • Kust ma saan auto kätte ja kuhu ma selle tagastan?
    • Auto üleandmine ja tagastamine toimub meie kontoris, Tallinna mnt 99a, Pärnus. Kui sa oled Pärnu piires ja vajad erikohtlemist, võime tulla sulle järele ja tuua sind kontorisse, et sõlmida leping ning anda kätte auto. Ja kui oled kaugemal (nt Tallinna või Riia lennujaamas), siis kokkuleppel ja lisatasu eest võime isegi sinna tulla.
  • Mida teha, kui ma olen edastanud broneeringu soovi, kuid pole vastust saanud?
    • See võib olla lihtsalt tehniline viperus. Palun helista meile numbril +3725014095 ja me saame broneeringu kiiresti korda.
  • Kuidas ma saan maksta ja millised on maksetingimused?
    • Meie juures saad maksta rahvusvaheliste krediit- ja deebetkaartidega (Mastercard, Visa, Maestro) ja muidugi, ka sularaha on teretulnud. Arvega tasumine on samuti võimalik, kuid arvesta, et arve peab olema tasutud enne rendiperioodi algust.
  • Kui vana ma pean olema ja milliseid juhilube ma vajan, et autot rentida?
    • Siin pole midagi keerulist. Kui oled vähemalt 25-aastane ja sul on kehtiv juhiluba, mis lubab Eestis sõita, siis oledki valmis! Kui sul on mõne eksootilise riigi luba, võib vaja minna ka rahvusvahelist juhiluba. Ja muidugi, vähemalt kaks aastat juhtimiskogemust peab sul ka olema, et me saaksime rahulikult magada.
  • Mis juhtub, kui auto saab kahjustada või varastatakse?
    • Oh ei, auto sai kriimustatud või veel hullem, varastati! Ära muretse, me saame hakkama. Sa vastutad kadunud detailide ja lisavarustuse eest. Õnnetuse korral pead katma kahju vastavalt omavastutuse summale. Kui auto varastatakse ja kõik tingimused on täidetud, on maksimaalne omavastutus 1200 €. Ja muidugi, teavita koheselt meid (+3725014095)  ja vajadusel politseid (112), et asi saaks lahendatud.
  • Milline kindlustuskaitse on hinnas?
    • Rendihinna sees on kohustuslik liikluskindlustus, et saaksid rahulikult sõita. Kui tahad lisakindlustust, siis saad kaskokindlustuse 19 € päevas ja omavastutusega 200 €.
  • Kas ma tohin autoga Eestist välja sõita?
    • Seiklushimuline? Piiriülesed rendid on võimalikud, aga need tuleb eelnevalt kokku leppida ning võib rakenduda ka lisatasu. Kui lepingus pole teisiti sätestatud, siis naudime Eesti teid.
  • Mis saab, kui mul pole aega autot tankida enne tagastamist?
    • Elu on kiire ja sa ei jõudnud tankida? Pole probleemi! Me täidame paagi ise, kuid arvestama pead kütuse täitmise tasuga 30 € pluss puuduva kütuse maksumus. Saadame sulle selle kohta lisaarve.
  • Mis kell pean auto tagastama ja mis juhtub, kui ma hilinen?
    • Rendipäev kestab 24 tundi ja tagastamise kellaaeg on kirjas rendilepingus. Kui sa hilined, rakendub topeltrent, kui pole teisiti kokku lepitud. Kui näed, et ei jõua õigeaegselt, siis anna meile teada ja leiame lahenduse.
  • Mida teha, kui ma olen rendiperioodi eest ette maksnud, kuid soovin auto varem tagastada.
    • Kui sa tahad auto varem tagastada, pole probleemi, võid seda alati teha. Aga pea meeles, et raha tagasi ei saa, isegi kui sa auto varem tagastad.
  • Kas on kilomeetri piiranguid?
    • Igal päeval on sul 350 km, et meie teedel vurada. Kui vaja rohkem sõita, maksab iga lisakilomeeter 0,15 €.
  • Kas pikaajalisele rendile on soodustusi?
    • Muidugi! Anna meile oma soovidest teada ja me teeme sulle eripakkumise.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute sellega. Tutvu ka meie Privaatsuspoliitikaga.

OK